Felanmälan

Bostadsrättsföreningen Dalen 10

Felanmälan och journummer

 

 

Felanmälan kan göras på flera sätt. Observera att bostadsrättsinnehavaren själv står för kostnader för reparationer i sin egen lägenhet, om det inte gäller vissa saker som t.ex uppvärmning (se föreningens stadgar).

 

Felanmälan till BAT Konsult AB (gäller även Aptusbrickor)

Via webben LÄNK

service@dalen10.se eller på 070-790 30 10

Telefontid: helgfria vardagar kl 07:00-17:00.

 

Ekonomisk förvaltning Storholmen Förvaltning AB

info@storholmen.se eller på 0771-786 746.

Kundtjänstens öppettider: helgfria vardagar kl 07:00-21:00.

 

Felanmälan akut vattenskada eller helt strömlös lägenhet

Kontakta Bravida Jour på 020-212 112.

 

Felanmälan bredband/IP-telefoni via fibernätet

Kontakta Ownit 08-525 07 300 eller support@ownit.se

 

Kundtjänstens öppettider: mån-fre 08:00-22:00

lör-sön 10:00-19:00

Felanmälan sopor

Kontakta i första hand BAT konsult AB, Se kontaktuppgifter ovan.

I andra hand kontakta Envac sop: 08-775 33 70

 

Felanmälan hissar

Kontakta SMW tel: 044-10 38 50

 

Störningsjour

Brf Dalen 10 har föreningsstadgar och särskilda trivselregler som ska följas av alla medlemmar och hyresgäster i fastigheten. Om de regler som gäller störningar ändå inte åtföljs bör man försöka prata med personen ifråga.

Därefter Störningsjouren AB eller i allvarliga fall polisen.

Skicka även ett kort meddelande till styrelsen för vetskap till info@dalen10.se. eller ring styrelsetelefonen på 070-241 08 30

 

Störningsjouren nås på telefon 08-568 214 00.

 

Kundtjänstens öppettider: fre-lör 20:00-04:00

sön-tors 20:00-03:00