Felanmälan

Bostadsrättsföreningen Dalen 10

Felanmälan och journummer



Felanmälan kan göras på flera sätt. Observera att bostadsrättsinnehavaren själv står för kostnader för reparationer i sin egen lägenhet, om det inte gäller vissa saker som t.ex uppvärmning (se föreningens stadgar).


Felanmälan till BAT Konsult AB (gäller även Aptusbrickor)

Via webben LÄNK

service@dalen10.se eller på 070-790 30 10

Telefontid: helgfria vardagar kl 07:00-17:00.


Ekonomisk förvaltning Storholmen Förvaltning AB

info@storholmen.se eller på 0771-786 746.

Kundtjänstens öppettider: helgfria vardagar kl 07:00-21:00.


Felanmälan akut vattenskada eller helt strömlös lägenhet

Kontakta Bravida Jour på 020-212 112.


Felanmälan bredband/IP-telefoni via fibernätet

Kontakta Ownit 08-525 07 300 eller support@ownit.se


Kundtjänstens öppettider:    mån-fre 08:00-22:00

                                             lör-sön 10:00-19:00

Felanmälan sopor

Kontakta Envac sop: 08-775 33 70


Felanmälan hissar

Kontakta SMW tel: 044-10 38 50


Störningsjour

Brf Dalen 10 har föreningsstadgar och särskilda trivselregler som ska följas av alla medlemmar och hyresgäster i fastigheten. Om de regler som gäller störningar ändå inte åtföljs bör man försöka prata med personen ifråga.

Därefter Störningsjouren AB eller i allvarliga fall polisen.

Skicka även ett kort meddelande till styrelsen för vetskap till info@dalen10.se.


Störningsjouren nås på telefon 08-568 214 00.


Kundtjänstens öppettider:     fre-lör 20:00-04:00

                                              sön-tors 20:00-03:00